Skit snack

En sak du sak du säkert har blivit utsatt för eller utsatt någon annan 
för är att säga dumma saker bakom hennes/hans rygg. 
Alla vet att det inte är lätt att holla tyst när det är något man VÄRKLIGEN inte gillar, men man vet också att det mästa som sägs 
kommer ut för eller senare och den som dets har snackats om blir 
inte glad då. 

Om du är påväg att säga något som inte är shyst så är mitt tipps till dig att bärga prata om något annat 
T.ex 
- Såg du det där hon gjorde i klassrummet idag? 
- nej vadå? 
 - eller det va inget 
-jo jag vill veta!
- nej men jag kommer inte ihåg vad jag skulle säga 
- aja okej! 

Något i den stilen ❤️

Kommihåg alla får vara som dom vill!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tipps, alla borde tänka en exstra gång innan dom säjer något dumt!

2014-03-28 @ 09:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0